Ministry of Health and Prevention Focus Group Series 2.0 - Fourth Quarter
Objective
An initiative designed to expedite the improvement of the most frequently used and highly impactful services on customer experience within a 90-day period. Customer feedback is gathered through interactive focus group sessions via the Teams app, with the participation of 30 to 60 customers
Target Group
Health Professionals
Decision Making
The decision-making process for the improvements to be implemented is based on the customer input from focus group sessions and leadership directives, ensuring alignment with the UAE's strategic direction in service development. For example, the Zero Government Bureaucracy (ZGB) Program
Comments (6)
Anonymous
25th Oct, 2025خطوة ممتازة لتعزيز مشاركة الجمهور في تطوير الخدمات الصحية
Anonymous
25th Oct, 2025يساعد الاستماع للمستفيدين على تطوير برامج صحية أكثر ملاءمة وفاعلية
Anonymous
25th Oct, 2025اقتراح مهم لتعزيز التواصل بين الوزارة والجمهور المستهدف وتلبية احتياجاتهم بشكل أفضل
Anonymous
3rd Oct, 2025اقتراحي يكون فيه آلية متابعة واضحة بعد الجلسات، نعرف وش من التوصيات تم تطبيقها
Anonymous
2nd Oct, 2025ياليت يتم إشراك فئات أوسع من المراجعين مش بس المتخصصين عشان الصورة تكون أشمل
Anonymous
2nd Oct, 2025أشوف إن تركيز الجلسات على الخدمات الأكثر استخدامًا خطوة ممتازة بتسرّع التطوير
Social media share
If you like the content you can share it via